Wednesday, January 18, 2017

LEGAKAN BATUK BERKAHAK ANDA


Soalan daripada pelanggan: 

Assalamualaikum Doktor,

Soalan daripada pelanggan saya yang mana beliau batuk telah berkurangan tetapi berkahak. Kenapakah ia berkahak? Bagaimana rawatan dengan Sari Cuka Teen?

Terima Kasih.

.

Jawapan daripada Dr Hafizah:

Waalaikumsalam.

Kahak adalah sesuatu yang bagus kerana ia adalah hasil pengeluaran sisa yang tidak akan memudaratkan tubuh. Kahak menjadi banyak kerana ianya menjadi sistem pembuangan utama untuk tubuh pada masa itu.

Apa yang boleh dilakukan ialah dengan membantu tubuh menyingkirkan toksin melalui kulit dan buah pinggang dengan cara mengambil Sari Cuka Teen dengan kadar yang lebih kerap dan juga berbekam. Banyakkan bawang putih, halia dan kulit kayu manis dalam masakan.

InsyaAllah.

.

Jawapan daripada Dr Salman:

Wa'alaikumsalam.

Kahak merupakan perlindungan alami (natural defence) bagi salur penafasan jika ia terdedah kepada bendasing di dalam udara seperti debu dan kuman untuk memerangkapnya agar tidak pergi lebih jauh ke paru-paru.

Namun, jika kahak berlebihan, ia boleh menjadi punca jangkitan kuman. Berkumur dengan Sari Cuka Teen boleh mencairkan kahak seterusnya amalkan madu dicampur air lemon dan halia bagi mengembalikan keadaan yang baik bagi salur pernafasan.

.

Jom dapatkan SARI CUKA TEEN dari BAYATI OLIVE HOUSE! PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA.

WHATSAPP "SCT" DAN HANTARKAN KE 0168046544 @ 0178623537


#saricukateen #sct #olivehouse #aafiyatlifestyle

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana Sebar Bahagia. Teruskan Memberi!